تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

بررسی اندیشه‌ استاد حسن عباسی

آخرین نظرات

معاونت آموزش اندیشکده یقین اعلام کرد:

اطلاعیه‌ی زمان آغاز مجدد دوره‌ی کلبه‌ی کرامت و ملزومات جدید جهت حضور در آن

بدین‌وسیله به اطلاع دانشجویان محترم دوره‌ی کلبه‌ی کرامت می‌رساند زمان آغاز و شرایط حضور در دوره‌ی کلبه‌ی کرامت به شرح زیر می‌باشد:

1. تاریخ آغاز مجدد دوره: به علت حجم زیاد و گستره‌ی وسیع اطلاعات مورد تحلیل جهت صدور گواهی‌های سطوح یک و دو، و نیز به دلیل بین‌التعطیلین بودن تاریخ قبلاً اعلام‌شده (93/08/15) ضمن عذرخواهی، تاریخ آغاز دوره، پنج‌شنبه 93/08/22 ساعت 8 صبح، مصوب و اعلام می‌گردد.

2. هدف از حضور: کسب دانش طرح‌ریزی استراتژیک، تنهادلیل حضور اندیشه‌جویان محترم در دوره‌ی کلبه‌ی کرامت می‌باشد؛ از این‌رو در صورتی که هدف‌تان از حضور در اندیشکده در روز پنج‌شنبه، ملاقات با استاد یا به‌دست‌آوردن فرصتی برای مشاوره یا گفت‌وگو با ایشان است، لازم است استحضار داشته باشید که چنین امکانی میسر نخواهد بود و تنها راه ممکن برای شما، این است که از طریق دفتر ایشان جهت اخذ وقت ملاقات، اقدام فرمایید.

3. شرایط علمی: از آغاز دوره‌ی کلبه‌ی کرامت، حدود 540 جلسه می‌گذرد و بنابراین فهم گفتمان خاص حاکم بر آن، منوط به گذراندن و درک پیش‌نیازهای مربوطه می‌باشد؛ معاونت آموزش، 7 واحد از 67 واحد (56 جلسه از 536 جلسه) را انتخاب و به عنوان پیش‌نیاز فهم دوره‌ی طرح‌ریزی استراتژیک «کلبه‌ی کرامت» مصوب نموده است؛ بر این اساس، فرایند کسب آمادگی علمی جهت شرکت در دوره‌ی مذکور، بدین قرار است:
o یکم، داوطبین جدید: اعلام درخواست برای شرکت در دوره، در روز سه‌شنبه و به‌صورت حضوری اخذ می‌گیرد و داوطلب پس از «مصاحبه‌ی انگیزه‌ی حضور»، وارد «فرایند گذراندن پیش‌نیازها» می‌شود و پس از یک دوره‌ی سه‌ماهه و کسب آمادگی و درک مطالب پیشین، وارد مرحله‌ی «سنجش و مصاحبه‌ی علمی» می‌گردد و در صورت کسب موفقیت، از او ثبت‌نام به‌عمل آمده و مجوز لازم جهت حضور در دوره‌ی کلبه‌ی کرامت برای وی صادر می‌گردد. از داوطلبین جدید مایل به شرکت در دوره دعوت می‌شود در نشستی که سه‌شنبه 93/08/20 ساعت 3 ب.ظ در اندیشکده برگزار می‌گردد شرکت فرموده و از جزئیات فرایند ثبت‌نام آگاهی یابند.
o دوم، داوطلبین قبلاًثبت‌نام‌شده: از میان هزاران فردی که دانشجوی کلبه‌ی کرامت بوده و هستند، برخی مشمول قانون گذراندن پیش‌نیاز، می‌باشند:
* نخست دانشجویانی که تاکنون زیر 15 جلسه از کلاس‌های کلبه‌ی کرامت را حضور داشته‌اند‎؛ مجوز حضور این عزیزان، تا گذراندن پیش‌نیازها و قبولی در مصاحبه‌ی علمی، به حالت تعلیق درآمده است و امکان حضور در کلاس‌ها برایشان مقدور نیست. از این عزیزان دعوت می‌شود در نشستی که سه‌شنبه 93/08/20 ساعت 3 ب.ظ در اندیشکده برگزار می‌گردد شرکت فرموده و از جزئیات دوره‌ی پیش‌نیاز آگاهی یابند.
* دوم دانش‌جویانی که تاکنون زیر 50 جلسه از کلاس‌های کلبه‌ی کرامت را حضور داشته‌اند؛ مجوز حضور این عزیزان برای یک دوره‌ی سه‌ماهه تمدید می‌شود اما موظف‌اند در طول این مدت، پیش‌نیازها را گذرانده و در مصاحبه‌ی علمی، قبول شوند. بدیهی است در صورت عدم قبولی، امکان حضور در کلاس‌ها را نخواهند داشت. از این عزیزان دعوت می‌شود در نشستی که دوشنبه 93/08/19 ساعت 3 ب.ظ در اندیشکده برگزار می‌گردد شرکت فرموده و از جزئیات دوره‌ی پیش‌نیاز آگاهی یابند.

3. شرایط سنی: حداقل سن برای حضور در این دوره، هفده سال می‌باشد.

4. مراجعین به انتشارات: در روز پنج‌شنبه، امکان دسترسی به انتشارات برای افراد غیر دانشجوی کلبه وجود ندارد؛ لهذا این عزیزان می‌توانند در طول روزهای هفته جهت اخذ فیلم‌ها و مستندها اقدام فرمایند.

نظرات (۱)

سلام و خداقوت
 لطفا اگه ممکنه عناوین 56 جلسه ی پیش نیاز مذکور رو منتشر کنید تا افرادی که از راه دور و با خرید دی وی دی های جلسات قصد یادگیری دارن اول روی این 56 کار کنن.
ممنون
پاسخ:
سلام
بر طبق زمان اعلام شده، در نشستی که در اندیشکده برگزار می‌شود، شرکت نمایید و از جزئیات دوره‌ی پیش‌نیاز آگاهی یابید.
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">