تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

بررسی اندیشه‌ استاد حسن عباسی

آخرین نظرات

آیات شیطانی و آیه های ربانی

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۱، ۰۳:۵۹ ق.ظ
آیات شیطانی و آیه های ربانی
24 مهر 1391 - سالن اجتماعات اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کرمان

تیتر یک - هجرت نیوز: رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز ایران؛ شامگاه دوشنبه در سالن همایش اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کرمان؛ به تفصیل پیرامون آیات شیطانی و آیه های ربانی سخن گفت.

دکتر حسن عباسی؛ با اشاره به توطئه ی توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در ساخت فیلم موهن امریکایی-صهیونیستی؛ خاطر نشان کرد: این ساز و کار از ابتدای خلقت آدم تا به امروز جاری بوده و استمرار دارد.

وی برقراری سی ساله ی جمهوری اسلامی را اولین تجربه ی عملی حاکمیت دین توسط مردم دانست و افزود: شیطان با تمام قدرت مقابل این حاکمیت می ایستد و با سوزاندن قرآن؛ تخریب و انفجار در حرم ائمه معصوم(س) و ساخت فیلم موهن به دنبال انتقام گیری است.

عباسی اضافه کرد: شیطان از دو خاکریز وارد می شود؛ اول حکومت هایی که خواسته ی او را عملی می کنند و دوم با مردمی که در برابر حق قرار می گیرند.

فشار و تهدید و تحریم به خاطر ندای الله اکبر و لا اله الا الله

وی افزود: شیطان به واسطه ی مردم ایستادگی می کرد و انبیاء الهی برای بیرون کشیدن مردم از چنگال شیطان اقدام می کردند.

این استاد دانشگاه در ادامه گفت: پایداری 34 ساله ی ملت در برابر تهدیدات و تحریم ها و تلاش برای گفتن حرف حق و فراخواندن ملت ها به سوی خود؛ عاملی است که قدرت های استکباری را وادار به فشار و تهدید نموده است.

عباسی افزود: همه ی فشارها؛ تهدیدات و تحریم ها به ملت ما به خاطر ندای الله اکبر و لا اله الا الله است؛ لذا باید ساز و کار غلیظ شدن شیطان را مطالعه و اسلام شناسی و رویکرد به ایمان را با ذکر مصادیق بررسی کنیم.

تلاش شیطان برای جلوگیری از ورود ایمان به قلب ماست

رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز ایران؛ تصریح کرد: در کودکی به ما 5 اصل دین؛ 10 فرع دین و چهارده معصوم را آموخته اند اما مسلمان بودن کافی نیست و باید مومن باشیم.
وی تاکید کرد: اسلام باید به ایمان تبدیل و به قلب ما وارد شود؛ چرا که تلاش دشمن برای ممانعت از این امر و پیشگیری از تعلقات ایمان است.


ایمان به 7 گزاره تعلق می گیرد

عباسی افزود: در قرآن؛ ایمان به 7 گزاره تعلق می گیرد که عبارتند از ایمان به خدا؛ غیب؛ ملائکه؛ انبیاء؛ کتاب؛ آخرت و آیه های الهی است.

وی این 7 گزاره را 7 سنگر و دژ محکم برشمرد که برای تثبیت ایمان ضروری هستند و 150 سال است که این موارد به شدت مورد هجوم قرار گرفته اند.

مشکلات نرم افزاری ما

این استاد دانشگاه با اشاره به نظریات داروین؛ گفت: داروین با نظریات خود خدا را کشت و نیچه آن را اعلام کرد.

وی از جمله مشکلات نرم افزاری را متداول بودن زیست شناسی داروینی در کتب درسی عنوان کرد و افزود: کتاب های ما داروینسیمی است و در زیست شناسی ما؛ خدا گم است.

عباسی اضافه کرد: به این ترتیب ایمان به خدا را زدند و با طرح این که هیچ علمی تدریس نمی شود مگر آن که قابل حس و اثبات باشد؛ بحث غیب را هم زدند.


هجمه ی شدید به ملائکه در ده سال اخیر

رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز ایران؛ ادامه داد: تعلق سوم؛ ایمان به ملائکه است که در ده سال اخیر با ساخت فیلم و سریال به جایگاه آن هجمه وارد کردند.

وی اظهار نمود: در این رابطه فیلم های بسیاری ساخته شد و جبرئیل و ملائکه مورد هجمه قرار گرفتند ولی حتی یک بار هم کسی برای اعتراض به صحنه نیامد.

عباسی افزود: چرا کسی بر علیه علومی که در مدارس و دانشگاه ها برای از بین بردن بنیان های غیب باوری تدریس می شود؛ اعتراض و راهپیمایی نمی کند؟

مدیران فرهنگی ما تعلق های ایمانی را نمی فهمند

وی خاطر نشان کرد: مدیران فرهنگی ما تعلق های ایمانی را نمی فهمند و به سادگی فیلمی که از آیات شیطانی به مراتب خطرناک تر است؛ در شبکه چهار نمایش می دهند و جوانان بی دفاع ما این فیلم ها می بینند و باورشان نسبت به ملائکه از بین می رود.


تمسخر شیخ الانبیاء در کارتون های تلویزیونی

عباسی در ادامه افزود: در کاتون "یوگی" که از طرح کشتی نوح استفاده کردند؛ به شیخ الانبیاء حضرت نوح(ع) توهین کردند و این کارتون از تلویزیون ما هم پخش شد.

وی اضافه کرد: از پیامبر اول زدند تا پیامبر آخر؛اما گوش مسئولین سنگین بود، به 124 هزار پیامبر توهین کردند و حالا رسیدند به پیامبر اسلام و اعتراضات بلند شده است.

عباسی گفت: در کارتون یوگی بر روی کشتی نوشتند "yogi,s ark" ولی اساتید مسلمان شناسنامه ای زبان؛ اعتراض نکردند و کفن پوش نشدند.

فلاسفه ی دنیا را برای تئوریزه کردن دین بسیج کردند

این استاد دانشگاه؛ افزود: دشمن برای مقابله با اسلام؛ فلاسفه ی دنیا را برای تئوریزه کردن دین بسیج نموده است و به بهانه ی تاویل قران؛ به آن هجمه می کنند.

وی قران سوزی را یکی از جلوه های این حملات برشمرد و گفت: نباید منتظر شویم امام؛ رهبر ویا مراجع در مورد اهانت کنندگان به دین و مقدسات؛ حکم دهند؛ خودمان اقدام کنیم.

عباسی اظهار داشت: برای زدن ایمان به آخرت؛ عالم موازی را مطرح می کنند و با ساخت سریال های پر بیننده آن را دنبال می کنند.

رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز ایران؛ ادامه داد: خداوند می فرماید:همه ی موجودات عالم دارای آیه هستند که با نگاه حکمت آمیز قابل روئیت هستند و همه ی موجودات جایی را نشان می دهند؛ اما چشم دلمان کور شده و نمی بینیم.

چرا کار ظهور موعود سخت شده؟

عباسی افزود: شیطان؛ بت هایی که پیامبر در خانه ی کعبه شکست؛ در درون دل های آدمیان گذاشته و حضرت مهدی(عج) باید این بت های درونی را بشکنند.

وی خاطر نشان کرد: تمدن غرب در حال آب شدن است و دشمن مرتب ما را به حمله تهدید می کند؛ در حالی که اگر می توانست بدون رجز خواندن به ما حمله می کرد.

عباسی اضافه کرد: حب اهل بیت(ع) و خون شهدا نمی گذارند دشمن به درون ما نفوذ کند و این ها حصن و دژ محکی است برای جلوگیری از ورود شیطان به دل های ما.

134 استاد فلسفه خوراک فیلم و انیمیشن می سازند

این استاد دانشگاه در ادامه اظهار داشت: نسل جوان و نوجوان بدانند که فیلم ها و انیمیشن های ساخته شده توسط غرب؛ پر از فلسفه است و در ایالات متحده امریکا؛ 134 استاد فلسفه در 7 حوزه 120 کتاب نوشته اند که خورام فیلم ها و انیمیشن های آنهاست.

وی غفلت را موجب برخورد تیرهای شیطان دانست و افزود: باید روی هوای نفس و مشکلات بال بزنید تا ارتقاء پیدا کنید.

عباسی گفت: انسان ها با فتنه آزمایش می شوند و خدای قران بعد از خالق بودن؛ رب است و تربیت می کند.

وی عدم انجام مناسب کار فرهنگی را باعث تهاجم فرهنگی دانست و افزود: نگران تهدیدات و تحریم ها نباشیم؛ بلکه نگران کوتاهی های خودمان باشیم.

این آئین به همت قرارگاه سایبری 702 تدارک دیده شده بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">