تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

بررسی اندیشه‌ استاد حسن عباسی

آخرین نظرات

معاونت آموزش اندیشکده یقین اعلام کرد:

تعطیلی سلسله‌‌جلسات کلبه‌ی کرامت، با موضوع «طرح‌ریزی استراتژیک» موقتی بوده و از 1393/08/15 مجدداً جلسات برگزار خواهند شد.

پایگاه خبری جهان‌نیوز امروز خبری مبنی بر تعطیلی دوره‎‌ی «طرح‌ریزی استراتژیک» (کلبه کرامت) در پایگاه خبری خود منتشر کرده است؛ جهان‌نیوز در خبر خود گمانه‌زنی‎‌هایی برای علل تعطیلی کلاس ذکر کرد اما این گمانه‌زنی‌ها از نظر اندیشکده یقین باطل بود و لذا جوابیه‌ای توسط معاونت آموزش اندیشکده یقین منتشر شد که به شرح زیر است:

مدیر مسئول محترم پایگاه وزین جهان‌نیوز

http://andishkadeh.ir/Images/Skin/Yaghin.jpgسلام علیکم
با تقدیم احترام، و تبریک عید ولایت، عید غدیر خم، در مورد انعکاس و انتشار مطلب «تعطیلی کلاس‌های طرح‌ریزی استراتژیک»، بدین‌وسیله به استحضار جناب‌عالی و مخاطبان ارجمند پایگاه جهان‌نیوز می‌رساند که تعطیلی سلسله‌‌جلسات کلبه‌ی کرامت، با موضوع «طرح‌ریزی استراتژیک» موقتی بوده و از 1393/08/15 مجدداً جلسات برگزار خواهند شد. ساماندهی کلاس‌ها و آماده‌سازی مقدمات و تشریفات اعطای مدارک 700 نفر از اندیشه‌جویان گرامی از یک‌سو، و تراکم برنامه‌های عمومی استاد حسن عباسی، از دلایل این تعطیلی موقت بود، و هیچ‌یک از گمانه‌زنی‌ها و شایعات مطرح‌شده وارد نمی‌باشد.
از خداوند منان سلامتی و توفیق جناب‌عالی و همکاران‌تان در پایگاه جهان‌نیوز را خواستاریم.



معاون آموزش اندیشکده یقین
حسین افتخاری

نظرات (۱)

طیب الله انفاسکم . ان شاء الله چراغ اندیشه هاتون همیشه روشن و بابرکت باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">