تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

بررسی اندیشه‌ استاد حسن عباسی

آخرین نظرات

چه زمانی شمشیر یک پارچه ی اسلام و مسلمین باید از نیام بیرون بیاید؟ - سهیل سلیمی

تیتر یک - این روزها که با قطره های اشک افطار می کنم، خسته از قطعنامه ها و جمع کردن امضاها و نوشتن طومار و نامه برای سازمان های مثلا بین المللی، فقط به این می اندیشم که چه زمانی شمشیر اسلام باید از نیام بیرون آید و بر علیه صهیونیسم به کار گرفته شود. وقتی کودک یهودی سرزمین های اشغالی با افتخار می ایستند پشت تریبون و می گویند: باید همه ی زن های فلسطینی را کشت تا دیگر کودکی متولد نشود.

به یاد آیه ی ۸۲ سوره مائده می افتم که خداوند به صراحت می فرماید که یهودیان دشمنان شما مسلمانان هستند. “لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُواْ وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَّوَدَّهً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الَّذِینَ قَالُوَاْ إِنَّا نَصَارَى ذَلِکَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّیسِینَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لاَ یَسْتَکْبِرُونَ” و باز از خودم می پرسم پس کی باید شمشیر اسلام از نیام بیرون بیاید و بر علیه این شیاطین انسی به کار گرفته شود. تا کی باید شاهد عبور شنی تانک های اسرائیلی بر بدن زنان و مردان و طفلان مسلمان باشیم. این ها همانند که، بنا به اعتراف تورات در بخش کتاب استر، به دستور استر بیش از هفتاد هزار ایرانی را کشتند و هر سال با شکوه تر از سال قبل برای آن جشن “پوریم” را در سرزمین های اشغالی برگزار می کنند. همواره بشریت از شر این قوم در عذاب و رنج بوده! برایشان فرقی ندارد حرص و طمعشان به خون خواری فروکش نمی کند! تاریخ را که رها می کنم باز این سوال در ذهنم می چرخد، چه زمانی شمشیر یک پارچه ی اسلام و مسلمین باید از نیام بیرون بیاید؟

 

ترجمه الهی قمشه ای آیه ۸۲ سوره مائده :

هر آینه دشمن‌ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود و مشرکان را خواهی یافت، و با محبت‌تر از همه کس به اهل ایمان آنان را که گویند: ما نصرانی هستیم. این ( دوستی نصاری نسبت به مسلمین) بدین سبب است که برخی از آنها دانشمند و پارسا هستند و تکبر و گردنکشی (بر حکم خدا) نمی‌کنند.”

منبع: سایت رسمی سهیل سلیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">