تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

بررسی اندیشه‌ استاد حسن عباسی

آخرین نظرات

گام های رو به جلو

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ق.ظ

گروه تحلیلی تیتریک - انتخاب، اصل مهمی در زندگی است. اما همه ی انتخاب ها از یک درجه اهمیت و اعتبار برخوردار نیستند .

مثلا اگر بخواهیم یک لباس یا موبایل یا هر چیز دیگری را خریداری کنیم، سعی می­کنیم به سراغ جنسی برویم که هم قیمتش مناسب­ و هم با کیفیت باشد. البته ظاهر خوب آن کالا، در انتخاب ما بی تأثیر نیست. به هر حال ما می­ خواهیم جنسی بخریم که نه تنها خودمان از آن رضایت داشته باشیم بلکه رضایت و تحسین دیگران را هم به دنبال داشته باشد.

حال که این انتخاب­ های کوچک انقدر مهم هستند و ما گاهی برای خرید یکی از لوازم شخصی مورد نیازمان ساعت­ ها وقت می­ گذاریم و حتی با افراد دیگر مشورت می­ کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشیم، پس انتخاب­های بزرگی که در سرنوشت ما و کشورمان و حتی نسل­ های بعد مؤثر است، در چه جایگاهی قرار می­ گیرد؟ باید چه­ قدر در این زمینه دقت داشته باشیم و حساسیت به خرج دهیم؟

ملت ایران در طول این سی و چهار سال ، انتخابات فراوانی را پشت سر گذاشته است. انتخابات ریاست جمهوری تا انتخابات مجلس و شوراها و مجلس خبرگان. انصافا هر بار هم با حضور پرشور خود در پای صندوق­ های رأی، به اعتبار و تثبیت نظام کمک کرده است. امسال هم بار دیگر، انتخابات حساس و مهمی پیش رو داریم. شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به سال حماسه­ ی سیاسی و حماسه­ ی اقتصادی نامگذاری شد، اهمیت حضور پرشور و حداکثری را دو چندان می­ کند و همچنین انتخاب شخصی که بتواند بر مسائل کشور به خصوص مسائل اقتصادی اشراف داشته باشد، اصل مهمی در انتخاب مردم محسوب می­ شود.

از طرفی، دشمنان قسم خورده­ ی نظام و اسلام، تلاش زیادی می­ کنند تا شخصی به ریاست جمهوری برسد که موضع انقلابی در برابر نظام استکباری و غرب نداشته باشد تا بتوانند از این طریق تا حدی به خواسته ­های شوم شان برسند و به انقلاب و اسلام ضربه بزنند. البته این خیال خامی است که راه به جایی نمی ­برد.

در ثانی، شرایط منطقه و جهان نسبت به گذشته بسیار فرق کرده است. کشورهای همسایه و مسلمان منطقه و جهان که در وضعیت بدی به سر می­ برند و در آتش جنگ و غارت مستکبران و ظالمان می­ سوزند و نگاه شان به ایران به عنوان کشوری حامی و طرفدار مظلومان در جهان است، در انتظار روی کار آمدن فردی هستند که از حقوق پایمال شده‌­ی آن­ها در مجامع بین المللی یادی کند.

 

همه ­ی این موارد، موجب می­ شود تا در این انتخابات که با توجه به شرایط امروز از حساسیت بالایی برخوردار است، متعهدانه ­تر و آگاهانه ­تر حاضر و به اصلح ­ترین گزینه رأی بدهیم. 

هر انتخابات، یک گام به جلو به سوی تعالی و سعادت جامعه.

منبع: تیتریک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۱

نظرات (۱)

آیا مردم پنداشتند که تا گفتند ایمان آوردیم رها مى‏شوند و مورد آزمایش قرار نمى‏گیرند ( عنکبوت2)
با مطلب «آقای هاشمی پیروزیت مبارک» به روزم.
در صورت تمایل نشر دهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">