تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

بررسی اندیشه‌ استاد حسن عباسی

آخرین نظرات

همایش اندیشه‌های امام، ریزش‌ها و رویش‌ها

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۲۳ ب.ظ

همایش اندیشه‌های امام، ریزش‌ها و رویش‌ها

30 مهر 1393 - دانشگاه جیرفت

تیتر یک - به همت بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت سخنرانی حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز صبح چهارشنبه سی ام مهرماه با حضور دانشجویان دانشگاههای جیرفت در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

به گزارش سایت بسیج دانشجویی جیرفت، استاد حسن عباسی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های جیرفت اظهار داشت: طبیعت هر انقلابی ریزش و رویش است و همه‌ی انقلاب‌ها در مراحلی دچار ریزش و رویش نیرو می‌شوند و این اجتناب ناپذیر است.


رئیس اندیشکده یقین درباره اقتصاد و بانکداری با استناد به فرموده امام خمینی(ره) که : تا زمانی که ربا از بانک خارج نشود ما اسلامی نیستیم تصریح کرد: بانکداری کشور ما باید به سمت بانکداری اسلامی برود و در این زمینه همه مراجع عظام متفق القول هستند. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود گفتند که : الگوی اقتصادی غرب در خود غرب شکست خورده است نمونه بارز این شکست ورشکستگی شهر دیترویت آمریکا بود در حالی‌که آمریکا تحریم نبود.

استاد عباسی افزود که ما باید با استفاده از نخبگان و خلاقیت جوانان و الگوی بومی به سمت پیشرفت گام برداریم. در جنگ تحمیلی همین جوانان و خلاقیت آنها بود که با طراحی نقشه جنگ توانستند در عملیات‌ها پیروز باشند.


ایشان در رابطه با مردود بودن رابطه با آمریکا گفتند: طبق فرمایشات امام راحل رابطه با آمریکا به علت اینکه ۱-شیطان بزرگ است ۲-استکبار جهانی است ۳-تروریست بالذات است و ۴-ام الفساد است مردود است.

نظرات (۱)

باسلام
آقا صوت و تصویر این سخنرانیا رو کی میذارین؟ بیصبرانه منتظریم....
پاسخ:
سلام
اگر فایل سخنرانی بدست ما برسد، بر روی سایت قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">