تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

بررسی اندیشه‌ استاد حسن عباسی

آخرین نظرات

پاسخ به مطلب سایت بهارنیوز علیه استاد حسن عباسی

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۴۸ ب.ظ

پاسخ به مطلب سایت بهارنیوز علیه استاد حسن عباسی

تیتر یک - نظر به مطلب سایت بهار نیوز در مورد صحبت‌های استاد حسن عباسی در دانشگاه یاسوج لازم است که در این‌جا اشاره‌ای به مفهوم جمهوریت که مثل خیلی از اصطلاحات دیگر بار معنایی متفاوتی دارد شود که همین امر است که باعث برداشت غلط یا حتی سوءاستفاده‌ی آنانی که تحصیلات‌شان را در بلاد غیر اسلامی و طبیعتا علوم کفر آمیز گذرانده‌اند شده باشد و نه آن مفهوم پاک و قرآنی «وتعاونو» که مد نظر امام راحل بوده است.

 استفاده امام از این مفهوم به این معنا بوده که مردم پشتوانه و حامی یک نظام دینی باشند لکن دیگرانی که علاقه مند به آن‌چه که القاشده به آنند و چیزی جز دموکراسی غربی نیست را حقنه و تحمیل به مردم و نظام کنند البته در غالب اصطلاحات دینی و حتی اسلامی، بدانند که این همان التقاطی است که امام عزیزمان ما را از آن بر حذر می‌داشت.

خوب مشخص است و پر واضح است که مردانی که مصداق آیه شریفه‌ی إن الله لایغیر ما بقوم حتی یغیرواما بانفسهم هستند و درونشان انقلاب واقعی زنده است در چنین موقعیتی ساکت ننشینند و مانع کج کردن درخت انقلاب توسط مقلدین غربی شوند و می‌شوند و إن شاالله خداوند توفیق‌شان خواهد داد.

حجت الاسلام و المسلمین میثم صفایی


در جواب این سایت باید گفت که شما به قول رییس جمهور یا بی‌سوادید و یا باسواد!

اگر باسوادید، حتما می‌دانید که بخش اعظم سیستم اقتصادی کشور در اختیار احزابی چون کارگزاران است، که آقای حسین مرعشی به لیبرال مسلمان! بودن آن اعتراف و افتخار کرده است. و اگر بی‌سوادید، پس به چه حقی اقدام به راه‌اندازی سایت و نوشتن مقاله برعلیه دیگران می‌کنید. شمایی که از ساده‌ترین و بدیهی‌ترین اطلاعات روزمره هم محرومید!

نکته‌ی دیگر. این سایت در ادامه افزوده که عباسی می‌گوید: برخی از اساتید دانشگاهی، علوم تثلیثی مسیحی را در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند!

و ما می‌پرسیم که آیا اینگونه نیست؟ آیا علوم انسانی اسلامی در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود؟

اگر این‌طور است پس چرا رهبر معظم انقلاب فرمودند که علوم انسانی اسلامی تولید کنید؟ (هرچند که مقامات مسئول و اساتید دانشگاه از انجام آن عاجزند) و چرا ایشان فرمودند که علوم غربی، مادی و غیرتوحیدی است؟! پس بنابر نظر سایت بهارنیوز مقام معظم رهبری هم اشتباه می‌کنند که علوم انسانی غربی را غیرتوحیدی و تثلیثی می‌دانند!!!!

در آخر اینکه عمده‌ی مشکلات کشور به‌خاطر بی‌تدبیری مسئولین است که چیز عجیبی نیست! تنها سخن ایشان نیست و سقوط سیاسی و اقتصادی آمریکا تنها برای بی‌سوادان! عجیب است. وگرنه بزرگانی از درون سیستم آمریکا (مانند پروفسور والرشتاین) به این امر اشاره کرده‌اند. خواه مسئولین ما از آن وحشت داشته باشند و یا نداشته باشند.

سید محسن هاشمی دولابی

نظرات (۴)

ادعای این بنده خداهای مذبذب که ارزش پاسخ دادن ندارند بذارید به حرف های بی منطقشون ادامه بدن
خداوند انشاالله اجرتان دهد.

سلام
مثل عده محدود که از جای انبوه تغذیه میشن هوا برشون داشته.
"یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ.
البته که کافر خواندنشون شان بخشی به این آدمها.معذرت میخام برای همین شان بخشی.

سلام
به توفیق الهی پاسخی در حد بضاعت در راه و بی راه داده شد.
منازعه ی همیشه ی تاریخ در میدان حق و باطل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">