تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

تیتر یک - جایی برای پرواز اندیشه‌های خوب

بررسی اندیشه‌ استاد حسن عباسی

آخرین نظرات

از جامعه‌ی توحیدی تا جامعه‌ی تکفیری

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ

از جامعه‌ی توحیدی تا جامعه‌ی تکفیری

21 مهر 1394 - اتحادیه انجمن‌های اسلامی‌دانش‌آموزان کرمان

سخنرانی استاد حسن عباسی در کرمان – از جامعه‌ی توحیدی تا جامعه‌ی تکفیری

استاد حسن عباسی در جمع دانش‌آموزان در محل اتحادیه انجمن‌های اسلامی‌دانش‌آموزان مرکز استان با گرامیداشت ۲۴ مهر سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان به دست عوامل رژیم منحوس پهلوی اظهار داشت: بعد از ۳۸ سال روزهایی مانند ۲۴ مهر را گرامی‌می‌داریم و به ما نشان می‌دهد، عقبه‌ای پشت سرمان داریم و فراز و فرودهایی از سر جامعه ما گذشته‌است.

وی بیان داشت: اینکه ۳۷ سال یک انقلاب به نام اسلام دوام آورده باشد، خیلی است، زیرا انقلاب مصر فقط یک سال به طول انجامید، اما انقلاب اسلامی‌با وجود همه مشکلات و توطئه‌ها سرپا مانده‌است.

عباسی ادامه داد: هنوز ما درگیر و دار برگزاری مراسم شهید حسین همدانی هستیم که امروز خبر رسید، چند فرمانده دیگر ایرانی هم در سوریه به شهادت رسیده‌اند و این نشان می‌دهد، مبارزه و مجاهدت ادامه دارد.

وی ابراز داشت: ساز و کار زندگی انقلابی همچنان زمینه ظهور و بروز دارد و یاران قاسم سلیمانی امروز به عنوان مستشارانی هستند که یاوران مظلومان هستند و در برابر ظالمان ایستادگی می‌کنند و یکی پس از دیگری به شهادت می‌رسند و این تلنگری بر ماست که انقلاب اسلامی‌همچنان ادامه دارد و ممکن است، خطوط جبهه در جای دیگری باشد.

این فرمانده جنگ نرم عنوان کرد: گروه سهل‌انگاران و بی‌خیال‌ها به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی‌در مقابل گروه انقلابی‌ها هستند که انقلاب هنوز برای آنها تمام نشده‌ است و تقابل را رقم می‌زنند.

عباسی اضافه کرد: ارتشی که پشت سر تروریست‌های داعش قرار دارد، وصل به ناتو است و عقبه ارتش ترکیه هم به ناتو متصل است و رژیم صهیونیستی هم با پول عربستان، امارات و قطر در صحنه است و با هزینه‌های چند ۱۰ میلیارد دلاری و چند هزار سلاح با فرماندهی فرماندهان ناتو روبه‌روی حسین همدانی‌ها هستند و تصور نکنید، مستشاران ما که در برابر دله دزدهای داعشی مقابله نمی‌کنند، بلکه این‌ها قطعاتی هستند که ناتو آنها را فرماندهی می‌کند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال یادآور شد: طی دو روز گذشته  آمریکا ۵۰ تن تجهیزات و تسهیلات از راه هوا برای تروریست‌های داعش فروریخته ‌است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال بیان داشت: انقلاب اسلامی‌دامنه عمل خود را گسترش داده و جلو می‌رود، اما این سئوال‌ها وجود دارد که چرا کارآمدی و کارایی اسلام در بعضی بخش‌های زندگی ما دیده نمی‌شود و یا چرا شیرینی اسلام به کام مردم در بسیاری از بخش‌های زندگی نیست.

عباسی در ادامه سخنان خود از ازدواج دانش‌آموزی سخن به میان آورد و تصریح کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات ما از جمله سن بالای ازدواج، کاهش ازدواج و کاهش فرزندآوری به علت ادامه تحصیل خانم‌هاست.

وی عنوان داشت: ۷۰ درصد دانشجویان ما خانم‌ها هستند و ۴۰ درصد آنها در شرایطی مدرک می‌گیرند که مردی همسطح آنها نیست و ۱۵ سال است که تعداد دانشجویان دختر از پسر بیشتر است و تنها کشوری هستیم که دانشجویان دختر ما بیشتر از پسران هستند و حجم زیادی از زنان تحصیل کرده، مجرد هستند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با طرح این سئوال که چرا نمی‌توانیم، ازدواج دانش‌آموزی ایجاد کنیم، اضافه کرد: نیازهای جنسی دانش‌آموزان تعطیل‌بردار نیست، چراکه در جامعه‌ای زمینه‌های جنسی، تحریک و آثار ماهواره‌ها و اینترنت را داریم و اشتهای جنسی افراد را بیش از هر دوره‌ای تحریک می‌کند.

این مسئول تبیین کرد: دانش‌آموزان ما نیاز جنسی را مانند خوردن، خوابیدن و آشامیدن دارند و زمانی که ازدواج عقب افتاده، این امر موجب اختلال جنسی و سپس منجر به طلاق می‌شود.

عباسی متذکر شد: سطح زندگی را گران کرده‌ایم و امکان تحقق ازدواج برای دختر و پسرهای ۱۶ و ۱۷ ساله نیست.

وی اضافه کرد: زن به عنوان یک انسان نیاز عاطفی به همدم، همسر و محبت جذب کردن دارد و وقتی خانمی‌۲۹، ۳۰ یا ۳۵ ساله است، آرامش لازم را ندارد.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با اشاره به اینکه ازدواج کارخانه تولید مودت و رحمت است، عنوان کرد: برای افزایش مودت و رحمت باید ازدواج‌ها افزایش یابد.

ایشان تأکید کرد: انسان انقلابی کسی است که فرزندانش زود ازدواج می‌کنند، اهل تجمل نیست، چشم و هم‌چشمی‌ندارد، نگاه فاطمی، نبوی، علوی و زینبی دارد.

عباسی یادآور شد: قسط نخستین کارکردی است که جامعه توحیدی دارد و قسط یعنی سهم هر کسی پرداخته شود و انبیاء آمدند تا عوام جامعه برای قسط قیام کنند و زمانی که این امر محقق نشود، جامعه توحیدی رقم نمی‌خورد.

وی ادامه داد: فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی مانند پاندای کونگفوکار، دوگانه هستند و اساس آن توحید نیست و به کودک ما یاد می‌دهند خیر و شرّ باید در جان انسان باشد و این ضروری است.

عباسی متذکر شد: اینکه جامعه ما توحیدی نمی‌شود، نشان می‌دهد، راه را اشتباه رفته‌ایم و شیعیان و سنی‌هایی که یکدیگر را تکفیر می‌کنند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی همچنین این سئوال را مطرح کرد که امروز امام جامعه ما چقدر عمار و مالک اشتر دارد؟ و اضافه کرد: شهید حسین همدانی و سردار قاسم سلیمانی مالک اشتر هستند و پای خیمه کفر ایستاده‌اند و می‌جنگند و رهبر ما کمبود مالک اشتر ندارد.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال عنوان کرد: رژیم صهیونیستی، انگلیس، آمریکا، وهابیت، عربستان، ترکیه، آل‌خلیفه، آل‌سعود و … از داعش پشتیبانی می‌کنند و به بیش از ۷۰ گروه تروریستی پول می‌دهند تا آبروی اسلام را ببرند.

عباسی با اشاره به اینکه داعشی‌ها به فکر تخریب کعبه هم هستند، افزود: تکفیری‌ها، ناتو، ترکیه، وهابی‌ها، آل‌سعود، قطر، بحرین و امارت در یک سوی جنگ و حزب‌الله لبنان، الحوثی یمن، جیش‌الوطن سوریه، جیش‌الوطن عراق، شیعیان بحرین، عراق در یک سوی جنگ حضور دارند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال عنوان کرد: جنگ بین مسلمانان به نفع آمریکاست و دشمنان از راه‌اندازی این جنگ به دنبال کنار زدن اسلام و نیامدن غیرمسلمانان به سمت اسلام هستند.

وی گفت: ساده‌انگاری این است که فکر کنیم آمریکا خیر ما را می‌خواهد و ضد داعش است و اقتصاد ما را درست می‌کند.

عباسی بیان کرد: سید حسن نصرالله و سردار سلیمانی به عنوان الگوی مبارزه و اسطوره برای جوانان سوریه، یمن، عراق، فلسطین و … هستند.

وی تصریح کرد: سهل‌انگاران، رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را دشمن نمی‌دانند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال اضافه کرد: آیا دشمنی آمریکا و اروپا با ما بر سر تعداد سانتریفیوژها و یا غنی‌سازی است در واقع آنها نمی‌خواهند سر به تن اسلام باشد و آنها به دنبال نفوذ هستند تا اساس اسلام را از بین ببرند.

عباسی همچنین در پاسخ به سئوال یکی از حاضران در جلسه که نظر وی درباره برجام را پرسید، چنین پاسخ داد: قطعنامه ۲۲۳۱ زهر شش، هفت قطعنامه قبلی را دارد.

وی عنوان کرد: برجام در کنگره آمریکا و مجلس شورای اسلامی‌تصویب می‌شد یا نمی‌شد تأثیری در فشارها نداشت.

عباسی ادامه داد: اروپایی‌ها برای منافع خود راهی ایران شده‌اند، چراکه یک میلیارد دلار مراوده با ایران برابر با ۱۰۰ هزار شغل برای آنهاست.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال تشریح کرد: ۲۵ سال آینده انرژی هسته‌ای کوچکی را داریم و ۱۳۰ نفر از آژانس می‌آیند و نظارت می‌کنند و از آن طرف بازارهاشان را رونق می‌دهند.

عباسی اضافه کرد: باید به فکر پسابرجام باشید، چراکه یقه خود را به دست دشمن دادیم و این یقه هم ۲۵ سال گیر است.

منبع: خبرگزاری فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">